DOLINA BARYCZY – REBRANDING – NAPOJE
Branding opakowania na napoje stołowe DOLINA BARYCZY oraz napoje impulsowe w mniejszych objętościach 0,5l. Idea obejmowała przeprojektowanie graficzne dotychczasowego opakowania, przy czym zachowano rozpoznawalność marki nieco tylko ulepszając logo i czytelność poszczególnych pól opakowania. Całość przystosowano do dalszego rozróżniania na wody z jodem, wody o różnym stopniu mineralizacji, wody smakowe.
Oddzielną grupę stanowiły lekko gazowane wody z sokiem drukowane na folii transparentnej z białym poddrukiem (background underprint), co miało podkreślić rześki charakter produktu. Trzecią grupę produktową stanowiły duże napoje stołowe, oranżady, gdzie przejście na technikę flekso podyktowane było wyłącznie redukcją kosztów w produkcji opakowań.
Druk: fleksograficzny na etykiecie rolowej, papier Pearl metalizowany, CMYK + 1 PMS, smakowe na folii transparentnej
Sieć: DINO