Portfolio

MAXIMUS EKOPLON – branding – projekt linii opakowań

Big idea refreshingu linii opakowań MAXIMUS. W skład linii wchodziły kanistry, worki foliowe oraz wiaderka. Ideą było znalezienie rozwiązania o wysokiej spójności przekazu wizualnego, doskonałej komunikacji z odbiorcą, podkreślenie charakteru PREMIUM i PLATINUM marki przy jednoczesnym zachowaniu (!) dotychczasowego logo. Nadto worki musiały być przystosowane do wydruku w technice fotopolimerowej, zaś za pomocą etykiet produktowych należało rozróżnić ponad 20 rodzajów produktów, przy jednoczesnym zachowaniu spójności i rozpoznawalności z dotychczas istniejącymi, starymi opakowaniami.

Klient wybierał z kilku propozycji tworzonych wedle sugestii działu marketingu, z których rozwinął finalnie dwie koncepcje.

Druk: offsetowy na etykiecie samoprzylepnej, w przypadku opakowania foliowego druk flekso z rozróżnieniem do poszczególnych asortymentów etykietą produktową

Rynek docelowy: Polska

Klient: EKOPLON S.A.