MAXIMUS EKOPLON – branding – projekt linii opakowań
Big idea refreshingu linii opakowań MAXIMUS. W skład linii wchodziły kanistry, worki foliowe oraz wiaderka. Ideą było znalezienie rozwiązania o wysokiej spójności przekazu wizualnego, doskonałej komunikacji z odbiorcą, podkreślenie charakteru PREMIUM i PLATINUM marki przy jednoczesnym zachowaniu (!) dotychczasowego logo. Nadto worki musiały być przystosowane do wydruku w technice fotopolimerowej, zaś za pomocą etykiet produktowych należało rozróżnić ponad 20 rodzajów produktów, przy jednoczesnym zachowaniu spójności i rozpoznawalności z dotychczas istniejącymi, starymi opakowaniami.
Klient wybierał z kilku propozycji tworzonych wedle sugestii działu marketingu, z których rozwinął finalnie dwie koncepcje.
Druk: Offsetowy. Papier samoprzylepny, lakierowanie. Opakowanie foliowe – worek – druk fleksograficzny + etykietka papierowa.
Rynek: Polska
Klient: EKOPLON