Portfolio

FAMAG – branding, key visual

Opracowanie pełniej identyfikacji wizualnej marki FAMAG – producenta opakowań foliowych i specjalistycznych siatek. Sam proces przebiegał zgodnie z regułami doskonale opisanymi na stronie rebranding company Opracowanie obejmowało koncepcje logotypu, następnie jego modyfikacje, opracowanie księgi brandu, opracowanie przykładowych materiałów graficznych operujących wypracowanym Key Visualem po czym przejście do gotowych realizacji. Zrealizowano m.in stoisko targowe, ściankę typu Neschen, namiot i stoisko zewnętrzne na potrzeby imprez plenerowych, serię katalogów B2B opisujących firmę, materiały na portale społecznościowe oraz wzory opakowań do produktów firmowych

Druk: projekty przystosowane pod różne techniki drukarskie, zarówno offset (katalogi, pos-y), flexografię (opakowania folii), druk wielkoformatowy (stoisko targowe), druk na tkaninach (leżaki, outdoor, namioty).

Rynek docelowy: Polska i cała Europa