KONCEPCJE WSTĘPNE
Czy zdarza się, że żadna z przedstawionych koncepcji się nie spodoba? Dzięki dokładnym briefom i wypytaniu klienta o jego preferencje taka sytuacja jest zminimalizowana. Gdyby jednak tak się stało to oczywiście przygotowujemy następną koncepcję, wcześniej jednak jeszcze dokładniej wypytując inwestora o wymagane cechy produktu.
LIDER LINII
NOWE LOGO
Czyli coś, co musi być dobre
Często zdarza się, że firma przychodzi po opakowanie nie mając jeszcze wymyślonego brandu czy logo. Nie szkodzi. Od tego właśnie zaczynamy. Zarówno nazwa produktu, jak i koncepcja logotypu i opakowania są zawsze tworzone wspólnie z koncepcją pierwszego wzoru opakowania – lidera linii. Dzięki temu nie ma niespodzianek, że coś potem źle się komponuje czy coś się nie mieści.
Ile to wszystko trwa? Zazwyczaj od momentu otrzymania kompletu danych do momentu przedstawienia pierwszej koncepcji jest to czas około 1-2 tygodni
SPOD JEDNEJ RĘKI
DETALE SĄ ISTOTĄ WIZERUNKU
I TAK NA PRZYKŁAD:
- Potrafimy godzinami dopracowywać jakiś mały element lub liternictwo. Pietyzm naszej pracy zostaje wynagrodzony doskonałą jakością druku;
- Rozdzielczość i precyzja naszych projektów wielokrotnie przewyższa powszechnie przyjęte standardy;
- System zarządzania kolorem oraz kalibracja urządzeń pozwala uzyskać wydruki końcowe dokładnie takie, jakie chcemy;
- Klienci otrzymują od nas darmowe wzorniki kolorów, i rozmiarów drukarskich, aby obie strony wiedziały, o czym jest mowa;
- Dzięki temu nie dotrzymanie terminów, błędy drukarskie czy reklamacje to zupełnie obce nam pojęcia.