Wiemy jedno: zaprojektowanie wizerunku nowego opakowania to zawsze trudna decyzja. Czy produkt przyjmie się na rynku? Czy nazwa nie jest zablokowana przez konkurencję? W którą stronę pójść z produktem? Znamy odpowiedzi na te pytania.

 

 

KONCEPCJE WSTĘPNE

Czyli punkt wyjścia w brandingu

Zawsze przedstawiamy dwie, trzy starannie dopracowane projekty wstępne. Każdy przyciągający uwagę klientów i idący w trochę innym kierunku. Pozwoli Ci to wybrać właściwą ścieżkę i i zyskać pewność, że nowy produkt będzie sprzedawał się świetnie. Projekty od samego początku przygotowane są pod druk. Dzięki temu od razu unikamy niespodzianek, że czegoś potem „się nie da”.

Czy zdarza się, że żadna z przedstawionych koncepcji się nie spodoba? Dzięki dokładnym briefom i wypytaniu klienta o jego preferencje taka sytuacja jest zminimalizowana. Gdyby jednak tak się stało to oczywiście przygotowujemy następną koncepcję, wcześniej jednak jeszcze dokładniej wypytując inwestora o wymagane cechy produktu. 

 

LIDER LINII

Czyli opakowanie wzorcowe

W sytuacji, gdy projektowanych będzie kilka opakowań z tej samej linii, różniących się niewielkimi detalami (np smakiem, językiem, gramaturą) najpierw opracowuje się opakowanie wzorcowe, tzw. lider linii. Dopiero po jego pełnym zaakceptowaniu następuje konwersja idei na pozostałe indeksy. Oczywiście wtedy te pochodne opakowania są o wiele tańsze, gdyż do ich opracowania potrzeba o wiele mniej czasu.

 

NOWE LOGO

Czyli coś, co musi być dobre

Często zdarza się, że firma przychodzi po opakowanie nie mając jeszcze wymyślonego brandu czy logo. Nie szkodzi. Od tego właśnie zaczynamy. Zarówno nazwa produktu, jak i koncepcja logotypu i opakowania są zawsze tworzone wspólnie z koncepcją pierwszego wzoru opakowania – lidera linii. Dzięki temu nie ma niespodzianek, że coś potem źle się komponuje czy coś się nie mieści.

Ile to wszystko trwa? Zazwyczaj od momentu otrzymania kompletu danych do momentu przedstawienia pierwszej koncepcji jest to czas około 1-2 tygodni

SPOD JEDNEJ RĘKI

Czyli spójność jako najważniejsza cecha profesjonalnego brandingu

Wyznajemy zasadę, że do danej firmy powinna być przypisana jedna osoba. Jest to gwarancją, że każdy następny projekt będzie spod tej samej ręki, co pozwoli uzyskać klientowi spójność kreacji. To bardzo istotne. Zdaniem wielu spójność jest obecnie najbardziej istotną cechą wizerunku. W przypadku, gdyby dany pracownik przestał się wyrabiać, „wypalił się” lub gdy trzeba poszukać świeżej krwi zawsze można dać projekt jego koledze.

 

DETALE SĄ ISTOTĄ WIZERUNKU

…opakowania, firmy, wszystkiego…

O tym, że opakowanie produktu będzie po prostu ładne, decyduje nie tylko warstwa artystyczna projektu czy podejście do klienta; Tak samo ważne są szczegóły jego dopracowania, czyli żywe kolory, czytelność tekstu, jakość grafiki i dopasowanie do konkretnej techniki druku. Kluczowym elementem jest tu dokładność pracy oraz doświadczenie. 

 

I TAK NA PRZYKŁAD:

  • Potrafimy godzinami dopracowywać jakiś mały element lub liternictwo. Pietyzm naszej pracy zostaje wynagrodzony doskonałą jakością druku;
  • Rozdzielczość i precyzja naszych projektów wielokrotnie przewyższa powszechnie przyjęte standardy;
  • System zarządzania kolorem oraz kalibracja urządzeń pozwala uzyskać wydruki końcowe dokładnie takie, jakie chcemy;
  • Klienci otrzymują od nas darmowe wzorniki kolorów, i rozmiarów drukarskich, aby obie strony wiedziały, o czym jest mowa;
  • Dzięki temu nie dotrzymanie terminów, błędy drukarskie czy reklamacje to zupełnie obce nam pojęcia.
 
…a poniżej wszystko rozrysowane ładnie i dokładnie: