GOURMET PIEROGIES – projekt opakowań na pierogi
Branding oraz packaging dla nowego produktu na rynku – pierogów z jagnięciną. Jest to produkt drogi, butikowy, dla tych którzy lubią spróbować nowego smaku. Producent postanowił oprzeć koncepcję nowego produktu na trzech filarach: Po pierwsze: tylko oryginalna, brytyjska jagnięcina z najlepszych hodowli. Po drugie: nowoczesne smaki. Fantazyjne pierogi z rozmarynem, groszkiem, tajskie lub w stylu kofta a także przepyszne ravioli i tortellini zadowolą każdego. Po trzecie: tylko świeże produkty najwyższej jakości.
Tak wysoko postawiony próg produktu potrzebował równie wysoko postawionej poprzeczki jeżeli idzie o design opakowania. W FDESIGN zaprojektowaliśmy opakowanie proste, nowoczesne a jednocześnie bardzo spokojne, eleganckie i – chciało by się rzec – angielskie. Opakowanie, które w jak najlepszy sposób ilustruje hasło „Najlepsza Brytyjska Jagnięcina”.
Dodatkowego smaczku dodają zdjęcia pierogów wykonane specjalnie na zamówienie przez jednego z najlepszych polskich Mistrzów Kulinarnych – Jarosława Walczyka.
Linia obejmowała kilka różnych smaków pierogów z modnymi dodatkami, będącymi daniami kuchni azjatyckiej, angielskiej, włoskiej i libijskiej. Docelowo linia ma zostać rozwinięta o inne dania gotowe.
Projekt został doceniony przez amerykański portal DesignRush, który umieścił naszą firmę w kategorii top agencji projektujących opakowania dla napojów, żywności i restauracji:
Druk: Cyfrowy na kredzie 350 g/scm.
Rynek docelowy: Polska, Wielka Brytania